torstai 24. helmikuuta 2011

Sain Iidalt haasteen!

Allright elikkä iida pisti mulle sellasen haasteen et mun pitää ittestäni kertoo 7 asiaa ja sitte haastaa 7 kaveria tekemään samoin. Sen pidemmittä puheitta itse asiaan!

1. Oon pahimmillaan joskus aikoinaan painanu varmaan 120kg!
2. Oon tosi itsenäinen ihminen vaikka ei sitä kovin moni tiedäkkään mutta tykkään olla enimmäkseen yksin koska sitten kun näkee kavereita pitkästä aikaa ni on aina ihan yltiöpositiivinen fiilis.
3. Oon ammatiltanu Leipuri-Kondiittori ja niitä hommia teen kyllä jossai muodossa mut ei se tavallaa oikee innosta. Mieluummin olisin elektroniikka liikkees duunis joko varastolla tai ihan myyjänä.
4. Omistan Nintendo DS:n, Xbox 360:n, puoliksi veljeni kanssa Nintendo Wiin ja veljelläni on Playstation 3 joten taloudestani löytyy pelikonsoleita kyllä! Eli siis olen aika nörtti!
5. Tykkään laittaa ruokaa, tosin yleensä vaan jotai simppeliä.
6. En ole koskaan ollut rinteessä lumilaudalla enkä suksillakaan.
7. Aion luultavasti aloittaa jonkin liikunnallisen harrastuksen tässä säiden lämmetessä. Lekkeily, pyöräily, jalkapallo, koripallo jne. 

Haastan jokaisen tekemään tämän joka blogiani lukee! Kiitos ja näkemiin.

3 kommenttia:

  1. eiku alotat mun kans tankotanssi! XD <3

    VastaaPoista
  2. heeeeei sä osasit! :D hyvähyvä!

    Mun pitäs alkaa urheilee kans, ja nyt ku alko toi osariduuni ni ois aikaaki! Kylhän mä lenkkeilen mut haluisin ehk salille!

    VastaaPoista
  3. mäkää en oo ollu ikin laudal enkä suksil rintees =D kelasin et oon ainoo <3

    - simo <3

    VastaaPoista